Reklamacje i zwroty

Czujesz się zagubiony i zdenerwowany, gdy tylko pomyślisz o jakiejkolwiek reklamacji?

 

Proces reklamacyjny w sklepie internetowym Happy Animals jest nadzwyczaj prosty. Wystarczy, abyś:

  • Zgłosił reklamację na e-mail pod adres: sklep@happy-animals.com.pl z dopiskiem w tytule Reklamacja + numer Twojego zamówienia.
  • Mailem zwrotnym otrzymasz formularz reklamacyjny z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
  • Wypełnij dokładnie formularz z numerem zamówienia, którego dotyczy reklamacja, podpisz i razem z oryginałem dokumentu zakupu (paragon lub faktura VAT) zapakuj razem z reklamowanym produktem. Jeśli dokonujesz reklamacji ze względu na niezgodność towaru z zamówieniem wówczas koniecznie dołącz pismo określające rodzaj niezgodności.
  • Odeślij lub dostarcz produkt na własny koszt do sklepu - Happy Animals Wola, ul. Zawiszy 16, 01-167 Warszwa. Reklamowany produkt wysłany za pobraniem nie będzie przyjmowany.
  • Po rozpatrzeniu reklamacji sklep internetowy Happy Animals natychmiast zwróci koszt przesyłki na numer konta wskazany przez Ciebie w formularzu reklamacyjnym oraz odeśle naprawiony lub wymieniony produkt.

W sklepie internetowym Happy Animals składanie reklamacji to zajęcie proste i bezstresowe!

vlc playerLicznik wizyt na stronę
Sklep internetowy Shoper.pl